De Pertrakerk is weer open - update De Pertrakerk is weer open - update

17 september 2021

Tot nader order blijft de toegangsprocedure voor onze kerkdiensten ongewijzigd. Dit houdt in dat de 1,5m afstand blijft. Een corona-vaccinatiebewijs of de QR-code is niet vereist. Vandaag heeft minister Grapperhaus hierover een onderhoud met de kerken.

De kerkenraad is blij u mee te kunnen delen dat met ingang van zondag 2 mei a.s. de kerkdiensten weer te bezoeken zijn voor iedereen die dat wenst.
De diensten kunnen worden bezocht door maximaal 30 bezoekers, de dienstdoende medewerkers niet meegerekend.
Daarbij wordt er rekening gehouden met de richtlijnen zoals in de vorige periode:
 1,5 meter afstand, handen desinfecteren en mondkapje dragen bij binnenkomen en verlaten van de kerk.
De mogelijkheid om thuis mee te kijken en te luisteren via kerkdienst gemist blijft bestaan.

Namens de kerkenraad,
ESK