Petrakerk in actie tegen kinderarbeid in Colombia Petrakerk in actie tegen kinderarbeid in Colombia

ZWO nieuws 3/2020
Onze kerk in actie tegen kinderarbeid in Colombia

Sinds 2018 zetten wij ons als Petrakerk in voor “Kinderen in de knel”.
Kinderen in de knel wereldwijd. U kreeg veel informatie uit Oeganda, India en Colombia. Maar de opbrengst van onze acties is en was altijd voor het wereldwijde werk van Kerk in Actie  voor Kinderen in de knel.
In deze Corona-tijd worden de inkomsten voor het zo belangrijke werk minder. Door zendingscollectes, door taart te eten op de gemeenteavond, door een maaltijd te organiseren voor de hele gemeente (en andere acties) kregen wij toch ieder jaar -voor de coronacrisis- weer een mooi bedrag bij elkaar.
Kinderen zijn de toekomst, wereldwijd. Gezonde kinderen die niet hoeven te werken maar een opleiding doen.
Kinderen die beschermd moeten worden tegen ziektes en onrecht.
Wij zetten ons in voor Kinderen in de knel, ook in deze corona-tijd.
Doet u mee?
U kunt uw bijdrage aan ons Petrakerk-project over maken op rekeningnummer NL73RABO0351134085 (o.v.v. Zending)
Dan zorgen wij ervoor dat u geregeld een filmpje van dit mooie werk krijgt te zien op deze website.
Joke Piket (ZWO-commissie)

Geloven in delen