Podcastserie door de Veertigdagentijd Podcastserie door de Veertigdagentijd

HET NIEUWE VERMOEDEN – PODCASTVIERING

In vijf podcasts door de 40dagentijd

Welkom bij Het Nieuwe Vermoeden!

Vijf jaar geleden kwamen vier theologen en een filosoof samen om een aantal afleveringen van het radio-programma de Vermoeden-viering op te nemen. Een programma van de IKON en de EO op NPOradio5, een radioviering met een overweging, mooie muziek, een gesprek, gebeden, een collecte en een zegen. Een ontmoeting die goed beviel.
Vijf jaar later zijn Ferdinand Borger, Aarnout van der Deijl, Karin Melis, Elzo Beijl en Elsbeth Gruteke opnieuw bij elkaar gekomen om een aantal vieringen op te nemen. Dit keer niet in een radiostudio maar in een kerk, de Agnus Dei-kerk in Waalre. Dit keer niet voor een radio-programma maar voor een serie podcasts. Om te beluisteren op de weg door de 40dagentijd heen, voor iedereen die wel wat verdieping en verstilling kan gebruiken in deze tijd.
In de eerste podcast staat het verhaal van Elia op de Horeb centraal, hoe kom jij de stilte op het spoor is de onderliggende vraag. In de tweede podcast horen we over hoe Ruth en Boaz elkaar ontmoeten, hoe ga je om met de vreemdeling in je midden wordt ons gevraagd. Tot Pasen elke week een nieuwe podcast…

Het nieuwe vermoeden podcastserie deel 1
Het Nieuwe Vermoeden podcastserie deel 2