Vakantiebijbelclub 2020 Vakantiebijbelclub 2020

Beste lezer,

Graag willen we u en jou op de hoogte brengen van de Vakantie Bijbel Club.

VAKANTIE BIJBEL CLUB DAGEN HEINENOORD
Op maandagmiddag 24 augustus en dinsdagochtend 25 augustus is het  feest in Heinenoord, want dan wordt de Vakantie Bijbel Club gehouden. Een middag en een ochtend vol gezelligheid, knutselen, luisteren naar een bijbelverhaal en een speurtocht op zoek naar een echte schat!
Kinderen van 4 t/m 12 jaar zijn van harte welkom om te komen!
De Vakantie Bijbel Club wordt gehouden in ‘De Hofpoort’ (Hofweg 2a in Heinenoord). Maandag van 13.30 uur tot 16.00 uur en dinsdag van 9.00 tot 12.00 uur. Op dinsdag starten we met een lekker ontbijt. Wil je mee eten? Laat het even weten via vbcheinenoord@gmail.com
De afsluiting van de Vakantie Bijbel Club is op zondag 30 augustus met een gezinsdienst in de Hervormde Kerk. De dienst begint om 10.00 uur. Meer info over de kerkdienst: zie hieronder.
Even goed om te weten: we houden tijdens de Vakantie Bijbel Club rekening met de RIVM richtlijnen.
De Vakantie Bijbel Club is een activiteit van de Gereformeerde Kerk en de Hervormde Gemeente van Heinenoord.

VAKANTIE BIJBEL CLUB GEZINSDIENST HEINENOORD
Op zondag 30 augustus is de gezamenlijke gezinsdienst van de Vakantie Bijbel Club. Deze dienst begint om 10.00 uur in de Hervormde Kerk van Heinenoord, Hofweg 2a. Het thema is  ‘Schatrijk’ en voorganger in deze dienst is ds. Elzo Bijl.
Wilt u/jij deze dienst bijwonen? Van harte welkom! Het is dan wel van belang dat u zich van te voren aanmeldt. Dit kan t/m woensdag 26 augustus.
U/jij krijgt dan vrijdag 28 augustus bericht of u/jij de dienst in de kerk kunt bijwonen.

Belangrijk aandachtspunt: in deze gezinsdienst hebben gezinnen met kinderen en jongeren voorrang om de dienst in de kerk bij te wonen. De plaatsen die over zijn worden verdeeld onder de overige personen die zich aangemeld hebben. Als u de dienst niet in de kerk kan meemaken, dan kunt u de kerkdienst volgen via de volgende link:
of u zoekt op www.youtube.com met de zoekterm ‘kerk Heinenoord’.

Hoe kunt u zich aanmelden voor deze dienst? Aan elk huishouden dat de dienst wil bijwonen, willen we vragen de volgende gegevens door te geven:
  • Uw naam en voornaam
  • Met hoeveel personen komt u naar de dienst
  • Uw adres
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
Graag uiterlijk woensdag 26 augustus de gevraagde gegevens per email versturen naar: vbcheinenoord@gmail.com

Een hartelijke groet van de leiding van de Vakantie Bijbel Club,
Rick van Pelt, Elly Viskil, Truus Storm en Pauline Kranendonk