Vakantie Bijbel club dagen 2022 Heinenoord

maandagmiddag 15 en dinsdagochtend 16 augustus
Vakantie Bijbel club dagen 2022 Heinenoord

VAKANTIE BIJBEL CLUB DAGEN HEINENOORD

Het is bijna zover, op maandagmiddag 15 augustus en dinsdagochtend 16 augustus is er  Vakantie Bijbel Club in Heinenoord. Het thema van de dagen is ‘Hallo Contact’!’. Een middag en een ochtend vol gezelligheid, knutselen, luisteren naar een Bijbelverhaal en een speurtocht op maandagmiddag.

Kinderen van 4 t/m 12 jaar zijn van harte welkom om te komen! Ook als je niet in Heinenoord woont, ben je welkom!
De Vakantie Bijbel Club wordt gehouden in ‘De Hofpoort’ (Hofweg 2a in Heinenoord). Maandag van 13.30 uur tot 16.00 uur en dinsdag van 9.00 tot 12.00 uur. Op dinsdag starten we met een lekker ontbijt. Wil je mee eten? Laat het even weten via vbcheinenoord@gmail.com

De afsluiting van de Vakantie Bijbel Club is op zondag 21 augustus met een gezinsdienst in de Gereformeerde Kerk, Oranjestraat 3, Heinenoord. Ds. Elzo Bijl gaat voor in deze dienst met het thema ‘Hallo Contact! De dienst begint om 9:30 uur!

De Vakantie Bijbel Club is een activiteit van de Hervormde Gemeente en de Gereformeerde Kerk van Heinenoord.
Voor informatie: Truus Storm 0186 603365