Welkom

Samen gemeente zijn is een kwestie van geloof, hoop en liefde. De eerste twee groeien waar de laatste heerst.
Welkom

WELKOM

Wij zijn een actieve kleine gemeente met 153 leden (jan 2023). Als kerk maken we deel uit van de Protestantse Kerk Nederland (PKN). We behoren tot de classis Delta. Wij zijn een gemeente waar ook u of jij van harte welkom bent.
Samen proberen we gestalte te geven aan ons leven met Christus. Wij doen dit o.a. door op zondag bij elkaar te komen in kerkdiensten.
Er is een trouwe en actieve kerngroep die betrokken is bij de gemeente en het gemeenteleven draagt.
Het omzien naar elkaar en het medeleven is groot.
Er is ruimte voor symboliek bij vieringen, zoals in de 40dagentijd, Pasen, eeuwigheidszondag, advent en kerst.
Hierbij ervaren wij dat dat er enthousiasme en openheid is om de creativiteit van gemeenteleden in te zetten.

Als gemeente van Jezus Christus willen wij een gemeente zijn die gehoor geeft aan haar drievoudige roeping:

Een roeping naar God (roeping naar boven)
Een roeping naar elkaar (roeping naar binnen)
Een roeping naar de wereld (roeping naar buiten